Marma

I morgon bär det av! Får se om jag kommer kunna blogga nu under veckan jag ska ju vara i skogen!!! Jag tar i alla fall med mig datorn och det trådlösa nätverket. Ska börja packa nu... Hur mycket saker ska man ha med sig egentigen, hoppas att jag får plats jag ska ju ha Malte med mig också. Undrara om jag ska klämma in honom och Qarma där bak, så får Yoga åka i sin bur eller om han ska åka i Yogas bur så får Qarma och Yoga åka bak??? Många frågetecken. Nä nu måste jag sätta igång med packningen annars blir det inte gjort. Hare så får vi se när vi syns nästa gång.

image163


Yoga och syrran Ina leker i sandtaget


image164

Pirrayan och Ina!!! Pirraya=Yoga

image165

Lika barn leka bäst!

image166

Mångo!

image167

Fladder flaggisch!

image168

image169

Malte bor hos oss ibland när hans husse jobbar eller gör något annat hundfritt!

image170

Malte igen!


Kommentarer
Postat av: Jonis

Det blir nog en rolig vecka, ska du se... även om hundarna inte är på topp! Löptikar är inget att ha-bara att kastrera:P Vi ses om en vecka..då kan vi ta den där "uppbindningsträningen" på Yoga. Tror det kan vara ganska effektivt. Puss Puss

2007-09-16 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0