Yoga bästa valp!

I går va vi på utställning, Yoga blev bästa valp med HP!!! Sen behöver jag kanske inte tillägga att det bara var en till Dobermann i hennes klass och hon har lite problem med dommaren så jag tror inte att hon kunde riktigt bedömmas.

I lördags var jag och Karin på zoorfmässan! Kul att se alla våra säljare fulla!!! Hehe!

Bilder och mer uppdateringar kommer!

Baj!

Juste ville tipsa om kloka ord.

www.hundkonsulten.se kolla hennes blogg, skriver mycket om vardagslydnad osv kloka ord tycker jag!!!

Kommentarer
Postat av: Kina och Dobvoyage Bijou o JeanDark Funtastic

GRAAATTIS till snygga chokladsyster
Kramar från Kina, Bijou(lööööper)och Curre(trååånar)

2007-10-08 @ 18:51:04
Postat av: Camilla & Farsgubben

Stort GRATTIS till framgångarna i utställningsringen!!! Kämpa på med "uteliggardjuren":-))) Det går att få bukt med:-))) Farsan älllllsskarrr sina hedgehogs:-)))))
Kram Camilla & Challe

2007-10-10 @ 20:32:11
URL: http://www.lovsveden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0