Utmaningen är antagen!

1. Jag gör konstiga kullerbyttliknande klisaker på morgonen efter frukost och ibland annars också. Har hört att min mamma också gör så.

2. Jag är mycket klickerklok... till min mattes stora lycka och ibland sorg(då jag själv hittar på egna moment!)

3. Piplisa är ett passande smeknamn! Men det är något som min matte försöker "träna" bort, jag förstår inte varför!

4. Mina bästa lekpolare heter, Falcon, Naala, Selma och Ina. Qarma också förstås men henne bor jag ju med.

5. Mat!!! Det är GOTT! Och det är min matte glad för eftersom det kan vara ett jäkla fixande och trixande med det annars.

6. Min matte säger att jag ska bli tävlingshund men jag fattar inte hur det ska gå till, jag leker ju bara hela tiden!

Yoga utmanar:

Falcon
Lovis
Jill
Ina
Valter
Qinci

Utmaningen är att man ska skriva 6 saker om sig själv och sen utmana 6 nya! (genom att skriva i deras gästböcker)


Kommentarer
Postat av: Valter

Cleo är utmand =)

2007-11-04 @ 17:55:05
URL: http://.valter.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0