BIR

I dag bar det av till Skogås och inof utställning.

Yoga vann sin klass i hård konkurans :-)  Inga andra var där!

Jag hade tänkt ta med bur till henne för att öva men jag orkade inte släpa... Man vet ju aldrig hur långt ifrån man får parkera. Men jag kunde verkligen ha haft med den för man parkade precis vid ingången. Ja ja man kan inte alltid vara tränings narkoman. Men det var synd för det hade varir ett speciellt bra läge. Yoga hittade en Grandiskompis, de verkar ha en viss kärlek till grandisar mina hundar!!!! Men sen blev hon trött och ville vila och han respekerade inte det så då fick han ett litet nyp i snoken(piraya) jag är glad så länge hon faktiskt har tydliga signaler, sen att unga grandispojakr inte tar arga ögat på allvar är ju bara brist på erfarenhet!!!

I morgon betäller jag täckena så skynda skynda om ni vill vara med.

kyss

Kommentarer
Postat av: Erica

wiiiee grattis, hehe =) Vacker hon e tjejen, ja de e dom ju allihop. Så kul att läsa dina bloggar =) Har du haft någon egen kurs än då? kram erica m hårbollar.
www.huliganerna.dinstudio.se

2007-11-26 @ 18:08:46
URL: http://thelovers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0