Tjejer!

Denna blogg har ju mestadels handlat om mina hundar och deras bravader, nu är det dax att skriva om lite annat också eller hur. Är ju inte helt besatt av odjuren!!! Bara nästan!

Igår var det tjejkväll! Jag San och Milla var ute och åt! Mums filli babba! Oxfille med rödvins sky och potäter! Mumma!!! Det är så mysigt att gå ut sådär mitt i veckan och göra något annat än vardags grejer... Borde görat mycket oftare. Massa skitsnack och trevligt sällskap kan det bli bättre! Måste nog säga tjejjer att promenaden hem ändå var nästan det roligaste... Några glas vin och vi blir som vi blir!!! I LOVE!

From Paris to Berlin...!!!

Tur att det fortfarnade finns lite födelsedagar kvar att fira och annat! Då blir vi ju tvungna att kalas lite till!!!

Lis om du läser det här vill jag bara säga att jag e så glad för dig!!! Hihi!!!(undrara hur det kommer sig att man får längt attacker sådär ibland)

Och Suzzzzzzzzz, vi ska ut på den där walken, du kan inte banga länge till då kanske jag måste komma och släpa med dig! Vi tar med Cam också... Speciellt med tanke på va vi förtärde i går!!!

Inga bilder, kameran är hel och funktionsduglig men den fick inte följa med i går, vill ju inte få nått nördigt smeknamn.

Ja ja, nu har jag gjort privata saker på arbetstid igen, måste städa lite här så mina anstäld tror att jag jobbar!

Katjing!

Kommentarer
Postat av: Liiiiiiz

Å jaaa över dig juh!!!!!!!
puss puss puss

2007-05-25 @ 21:24:19
Postat av: SuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuZ

Trevligt att få ett inlägg :)
haha ja det var verkligen en sjuk prommis hem hahah undrar fortfarande vad den där bilföraren trodde om oss haha.
hade en jätte mysig kväll :)
Kram lovar vi ska ta den där power-walken

2007-05-25 @ 23:24:14
Postat av: Caaaaaaaaaaaaaaaaaami

Vart tog min personliga hälsning vägen ;)

2007-05-26 @ 10:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0