Jag har fått en cykel!

Äntligen!

Jag har önskat mig en cykel i nästan ett år och i går när jag kom hem stod det en inanför ytterdörren, röd och fin precis en sån som jag ville ha! Nu måste Yoga bli stor så hon också kan få följa med! Cleo har fått en egen korg där framme. Vi kollade på cykelkärror på nätet och Kim har åkt til biltema för att se om den vi hittade var något att ha. Då kan Yoga åka med där tills hon blir stor nog att springa med!
Det är lite mäckigt att ha tre hundar ibland men man får gör det bästa av situationen! Sen är jag ju extrem med att vilja ha med mig alla hela tiden... Så klart Yoghurt ska ha en egen kärra, den kan man ju även använda i sommar och packa badkläder och fika i när man ska på utflyckt eller hur?!? Nej då jag försöker inte sälja in kärran!

image55

Provar sin nya kärra


image56

Provsmakar sin nya kärra!


image57

                                                                         
Cleo kan ju inte vara sämre



I går var vi och tittade på utställningen i Österbybruk, massa hundar och människor... Vissa av skks regler förstår jag inte, varför får inte valpar under 4 månader vara på utställningsplatsen? Jag förstår att de ska ha fått 12 veckors vaccinationen och att det kanske ska ha gått en vecka eller så efter det men sen borde det ju vara fritt fram. Alla hundar som är på utställningen SKA ju vara fullt friska. Jag tycker annars att det är ett perfrkt tillfälle att miljöträna med massa hysteriska människor och uttråkade hundar!!! Närå! Det var trevligt sällskap och fina hundar, träffade en hel del mer och minder kända människor(kända för mig) Båda Maddarna! (Daleo, Qarmas uppfödare och Dahlgren, Yogas uppfödare) Erika och Henrik( Haddock, Bulten och Leija husse och matte) Kina (Bijou och Kurres matte) alla Faraohundsmänniskor och många fler!

I går kväll firade vi Camilla och Mischa på födelsedagarna, var på ett ställe som heter Galway eller något liknande. God mat och sen drog vi vidare och skakade rump! I dag vill jag inte skak rumpa... Smällar man får ta. Tror att jag är en looser och skiter i träningen i dag. DÅLIGT! Ja ja man ska ju lysna på kroppen eller hur va det??? Och kroppen säger NEJ! Marit kommer inte bli glad, den lilla nykteristen.

Yoga kom just och hånglades, hn e en riktig liten pussgurka synd bara att man svider i hela ansiktet efter hårdhänt hångel, eller ska man kalla det hårdtandat hångel.

image58

                                                  
Så vitt jag vet får man inte vara på vardagsrums bordet



image59

                                                                          
Ja ja hon är ju inte rädd av sig i alla fall!


Tjingeling!

image60

Pucko 1 och 2!

Kommentarer
Postat av: Karin

Helt sjukt va stor hon har blivit.. Ser vuxen ut på kortet i kärran... Falcon hälsar att han saknar henne.. Blev så ledsen när vi kom till dagis i lördags när det inte fanns någon Yoghurt där.. Ses imorgon.. puss på´re

2007-05-13 @ 19:50:34
Postat av: Jonis

Håller med! Hon växer så det knakar...:)

2007-05-13 @ 20:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0