Halleluja!

Kameran är lagad! Ere fint väder i morgon tycker jag synd om min omgivning!!!

Paparatzi=jag!

Nästa vecka börjar nästa valpkurs!!! Denna gången är det för Yogas uppfödare Maddelene Dahlgren, ska bli superkul.

Lilla Yoga börjar bli stor nu, 13,5kg vägde hon i dag när vi var hos vet och vägde henne. Hon fick kennelhosta spruta i dag också eftersom jag hade för lite pengar med mig när hon fick sprutor förra gången...
Det e kul att se att hon inte ens reagerar när hon får sprutan. Nu ska matte bara vara duktig och åka och få alla Yogas papper ifyllda, hur kan man vara så slarvig som jag? Ja ja det var en dum fråga som jag kommer få äta upp! Bjuder på den! Driv med mig bara, gört, gört!!!

Börjar få ordnig i lägenheten nu, eller va man nu ska kalla det. Man skulle kunna kalla den ganska spartansk. Inte särskilt jobbig att städa i alla fall, drog en rusch i söndags, tog typ 30 min att dammsuga dammtorka och skura. Han även sanera toalätten, det där lät inte bra, men den är inte städad sen Jenny flyttade ut i januari. I och för sig inte använd heller men endå.

Blir du glad nu Karin att jag uppdaterar! Bara för din skull!

Jag Suz och Cam gick en liten runda nu efter jobbet med alla hundarna, måste sätt ut som något hunddagis som va ute, hihi! Men det va bara vi, Qarma och Trasan tog sig ett svalkande dopp, det hade jag också behövt. Men jag höll mig på land denna gången! Yoga träffade en ny polare men han ville inte leka med henne, inte så konstigt eftersom hon körde sina rugby tacklingar på honom... Hon fick leka men storebrorasan i stället, en nio månader gammal BorderCollie kille!

Tjolän!

Kommentarer
Postat av: San

Byyyyyyyyyyyyyyyyyyyxan ;)
Tack för mysig prommis
Kram

2007-05-21 @ 21:11:22
Postat av: Karin

Japp.. nu kan jag sova gott efter en Fanny-blogg.. Kom hit så ska jag smeka håret och klia dig på ryggen som tack ;o) moahahahahhaha.. pöss på´re

2007-05-21 @ 22:22:22
Postat av: Kina och Dobvoyage Bijou o JeanDark Funtastic

Hej!
Jaså ni har tjyvtränat...ska bli kul att ses på kursen hos Madde!
Ses då
Mvh Kina m vovvar

2007-05-22 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0