Dåligt väder!

Men kameran har ändå fått göra sitt, däremot blev det ingen bra bild direkt. En ganska rolig på Yoga där man ser allt henes extra skin. Kommer här:

image64

Hur mycket extra skin behöver man?!?

I dag har jag jobbat extra på Cafet några timmar, har konstaterat att det "sköna" med att jobba där förutom att man inte bara träffar hund och katt människor är att arbetsuppgifterna är så självklara, man behöver inte ta några direkta beslut utan det är bara att ta beställningar och servera, får man en secund över plockar man undan och laddar disken, plockar disk, och sen rullar det så hela tiden. Man behöver liksom inte tänka ska jag göra det nu eller sen, det e bara att ta tag i allt direkt så fort man bara kan hälst! Har hunnit baka lite kakor i dag också (baka ut färdig deg som Ulrika hade gjort). På cafet finns det två olika sorters kaos, antingen kommer kunderna i klungor om ca 20 pers åt gången så man inte hinne röjja någonting utan bara ta beställningar och serera eller så kommer de i en jämn ström hela tiden så hinner man kanske precis plocka undan men absolut inte ladda maskinen och hinner man ladda den hinner man deffenitivt inte plocka ur... Men det e kul att det går så bra! Snacka om att stället hade nått botten innan det blev ny ägare! Bra jobbat!

Ja, annars da? Inget särskilt, det roligaste som händer i dag är vell D H W, lite deppig kanske??? Nä ryck upp mig f..fn. Måste skaffa en antensladd till tv:n.

Jo nu kom jag ju på något kul som händer, där ser ja när man bara tänker till lite så är det ju massa skoj på G!!! I morgon ska Karin och jag åka till Nykvarn och gå på showroom (hur det nu stavas?) Ska bli super roligt, de säljer sånna kläder som jag gillar, hehe asså outdoor kläder! Behöver nya bra tröjor och kanske några bra brallor. Blir dyrt.

Undrar varför vi tjejer ska drabbas av en "motivations" svacka varje månad...

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och slappa eller ska jag dra ett pass? Va tror ni är mest uppigande, hehe! Tror tyvärr att det är det sistnämnda som fungerar bäst, svårt bara att få arsleni ur vagnen. Jag får raportera senare om jag varit duktig eller dålig!

Tjong!

Kommentarer
Postat av: Helena

Läste i Karins blogg att "första natten i lägenheten gick bra." - Har du flyttat? Separerat från din kille?
Fattar nada! =)

2007-05-24 @ 21:46:32
URL: http://helenaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0