Spårläger på Gålö!

Nu är andra dagen avklarad och jag är så stolt över mina små djur! Qarma kämpar sig igenom spåren även fast hon fortfarande är lite hostig, Yoga gör jätte stora framsteg både i spåret och på lydnaden (bara jag gör rätt) och lilla förhoppningsvis gravida Cleo är som ett litet skott när hon ska ut på "uppletande". Cleo har ett special uppletande, det är som ett vanligt fast med mindre ruta och så har hon spårpinnar i stället för andra föremål! Tränar ju inte henne tävlings mässigt utan bara för att det e så kul!

I morse på Yogas första spår var hon lite disträ under första halvan men den andra halvan gick bättre, det var också henne första spår utan godis i själva spåret. Som slut har hon en matskål med godis inlidad i en bajspåse så vi hjälps åt att ta fram godiset när hon hittat det. Det andra spåret gick nästan perfekt (nu skryter jag), hon var med på noterna nästan direkt och följde spåret utan större utsvävningar. Jag är så nöjd!!!

Lydnanden, där övar vi på fot possitionen, fortfarande mest bara ingången. Jag ska ge godiset på ett annat sätt mot vad jag gjort tidigar. Fot under gång kände jag också att jag fick bra tips på för att få till possitionen bra. Inkallningen övades och lite ställanden. 

Qarmas spår i förmiddags var med flera 90graders vinklar och en så kallad T vinkel. Med tanke på Qarmisens tillstånd så är jag jätte nöjd med hennes insatts. Alla apporter hittades och efter lite trix fixade hon även T vinkeln! 

I morgon blire mer spår med Q och Y igen hoppas på att det går lika bra för Yoga som det gjorde i dag!!! Om hon gör såhär stora framsteg varje dag kan vi ju tävla i slutet av sommaren!!! (Skojja bara)

I morgon eller på söndag blire bilder!!! (Blir ni nöjda då!)

Pöss, kyss, kram!!! 

Hallå!!!!! Jag glömde ju att skriva det typ viktigaste som har hänt!

VI SKA ÅKA TILL KROATIEN OCH HÄLSA PÅ LISA OCH JURE!!! DET ROLIGASTE AV ALLT ÄR ATT PHILIP OCH CAMILLA OCKSÅ SKA MED! SKA BLI SÅ HILMANS ROLIGT!!! LÄNGTAR SOM F..N!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Va kul att det gick så bra!!! Jag har börjat träna Falcon lite nu efter 1 vecka som sego.. Han e vild!!! Åhhhhh... jag vill oxå åka utomlands *avis* puss

2007-06-30 @ 09:22:09
Postat av: Helena

Ja, jag förstod det... Därför jag bad om ursäkt sen... :(

2007-06-30 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0