Röd med vita prickar!

De e mina! De är röda med vita prickar, precis lagom höga klackar och perfekt form! Mina nya skor! Ska omg ta kort på de och lägga in här för hela värden måste få möjlighet att se dessa underverk! Har letat i veckor efter skor i denna modell, iofs svarta men vadå hittar man de sötaste man sett måste man ha re! Jag Susanne och Karin var i sickla köpkvarter och handlade lite, hittade även att par andra skor som jag fick för en hundring!!! En t-tröjja och ett par nya jeans (Susanne tvingade mig att ta en storlek mindre än jag ville TAJT) lite nya underkläder och så såg jag ett par brillor som jag skulle kunna tänka mig måste bara prova de lite nogrannare och bestämma om jag vill h de i brunt eller svart. Gina är en bra affär, man hittar alltid något man vill ha där.

Jag och Yoga var på våran nya valpkurre i går, det är hennes uppfödare som har den och den är lite mer tävlings inriktad än den kursen jag gick för Eva. Men det e ju bara bra. Yoga har glivit galen, het vild har tokryck flera gånger om dagen eller hela tiden skule man kunna säga. Ja vad hade jag förväntat mig... Det är ju trots allt en Dobermann!!! Det e ju det jag vill ha! CRAZY!

Qarma började löpa i går, usch. Jag har ju det stora problemet om jag ska kastrera eller inte. De finns ju många fördelar och också endel nackdelar och jag kan i bestämma mig så då gör jag inget. Men det är lika jobbigt varje gång hon börjar löpa, får ju inte ha henne på jobbet då... Nästa vecka får hon vara i badrummet och på onsdag är man ju ledig, veckan efter det kunde Ida ha henne! Tack för det det underlättar en hel del!

Cleo har däremot nte börjat löpa än och det trode jag ju att hon skulle, men det kommer nog snart det brukar ju smitta! I dag har Tokyo varit på dagis och Cleo har försökt leka med honom på sitt egna lila sett, så som hon leker med Valter. Men dete  inte alla hundar som tycker att den leken e så speciellt kul tror nog att Valter mest bara går med på det bara för att vara snäll och sen få som han vill!!! = nosa Cleo i baken, hundar...

Nästa vecka blir kul tror jag, Tisdag middag med Jonis och Karin, onsdag valpkurs hos Carina, torsdag valpkurs med Madde, det kommer bli en tuff och rolig vecka.

Angående mina mål som jag skrev om i förra inlägget så kan jag avslöja att jag är ganska nöjd med mig själv, planen var att varje dag under veckan göra något fysiskt ansträngande, Och det har jag faktiskt gjort mer eller mindre. Den andra planen var att "dieta" lite inför beach 2007. Nä inte riktigt men för att känna sig lite mer fit. Den biten har jag följt till punkt och prick!!! En vecka till minst ska jag hålla ut så får vi se om det ger något resultat. Har fått med mig Helena och Karin också på en veckas hälsoliv ska bli skönt att inte vara själv, specielt vid lunch tid! Ska bli spännande att se deras resultat också! I morgon är planen att jag innan jag åker hemmifrån ska gå en riktig powerwalk med hundarna på morgonen, hoppas att jag e duktig.


Nu orkar vi inte vara vid medvetandet längre! God natt! Puss på er!!!


Kommentarer
Postat av: Jonisen

Åhh, du är SÅÅÅÅ duktig! Hoppas vi ses imorn för ett tufft aerobicspass:P:P:P Puss!

2007-06-02 @ 08:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0