Qarma!

Nu löper Qarma och då har jag haft turen att Ida kan ta henne! Vilket underlättar otroligt för mig då hon annars får ligga inne i badrummet på jobbet, vilket känns ganska tråkigt. Men som sagt så har hon sluppit det och i stället varit på massa spännande äventyr med Ida!!! Ida är även en mycket duktig fotograf och man får alltid en hel hög med fina bilder efter att hon haft ens hundar och det är ju alltid uppskattat. Här kommer några smakprover!

image84

Bada bada bada!

image85

Att man aldrig får nog av vatten!

image86

Lilla gris Valter!

image87

Blickar ut över vattnet!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, det var tok-mysigt!
Men ja, om jag måste välja mellan att bo på landet med allt vad det innebär eller att bo i stan/förorten med allt vad det innebär så skulle jag välja att bo på landet utan att tveka!!!
Du får väl höra av dig om du har lust att köra agility nån gång ;)
Jag är och tränar i 2 olika agilitygrupper på måndagar och torsdagar kl 18.30 om du är sugen att titta nån gång, men då kan du tyvärr inte vara med... =/
Vå får åka och träna själva nån dag istället..

2007-06-10 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0