Hård vecka!!!

Nu har jag varit förkyld i typ 1,5 vecka, är så less på det nu så jag har bestämt att i morgon är jag helt frisk! Yoga har ju fått kennelhostan hon med(asså det e inte den jag har!!!!haha va rolig ma kan va) och jag är lite orolig att Qarmisen också ska bli sjuk med tanke på att vi ska på läger från och med torsdag och ända fram till söndag. Vore tråkigt att inte kuna vara med. Tillbaka till min förkylning. Jag har ju fått en ipod som jag tankat med massa bra musik och är sjukt sugen på att använda den på riktigt! Då menar jag i spåret (spring spåret) kul och se om den ger något resultat! Jag vet ju hur jag är med musik!!! Kroppen rörsig nästan av sig själv till de takter jag gillar! Ok jag säger inte att den rör sig bra!!! men gärna i alla fall, fråga Kim om det! Ja ja det som är mest intressant är om det även fungerar som motivation i spåret. Lite orolig för att hörlurara inte kommer vilja sitta i... Nu ska jag tanka mer musik! I dag får ni nöja er med en bild på Yoga! Puss!
image104

Tror att något stuckigt henne på näsan för hon kliade sig såhär jätte länge!

Kommentarer
Postat av: Madde

Snart så kommer hon börja slå kullerbyttor efter gnuggandet av näsan precis som sin mamma ha ha...Sen kommer vrålen o alla ljud....hi hi
Krya på dig och krya på Yogisen snabbt nu!!
Kram Madde

2007-06-25 @ 11:26:20
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Helena

Ja, det var verkligen skitkul att få rida lite igen... Men jag vill nog inte jobba med det igen.. Tror jag ;)
Känner du Mika? Jag jobbade ju med henne lite på Nos mot nos.. :)
Krya på dig!

2007-06-25 @ 22:50:04
Postat av: Karin

Dags att uppdatera nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! puss

2007-06-27 @ 20:36:43
Postat av: Helena

Det är inte så lätt med BC som du tror.. Det är hur viktigt som helst att man belönar exakt det beteende man vill ha och inte tänker "Ähhh, det där var okej.." för då blir det lätt fel.
Visst, de är snabba och smarta men på dig låter det som om vem som helst kan få en BC att vinna SM för att de är så lättlärda lixom..
Det är inte alltid så lätt att ha en hund som är smartare än sig själv.. =P
Kul att det går bra att spåra. Är du och spårar med hennes kullsyskon eller?
Måste bara tilllägga att jag inte är sur även om det låter som det i det översta jag skrev. :)

2007-06-28 @ 21:24:01
URL: http://helenaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0