Forts spår läger!

image105


image106


image107

                                                                                          Stortassen!

I dag blev det mestadels Yoga som fick jobba eftersom Qarmisen verkade lite hängig i dag och jag vill ine jobba henne när hon inte är pigg.

Det blev tre spår för lillan, det första var bara rakt med både godis och leksak om slut. Just det jag hade en annan spårläggare också, alltså jag gick inte ut spåret själv och det var första gången för Yoga. Hon var lite skeptisk till att följa spåret till en början men efter några meter gick det bättre. Det roligaste med det första spåret var att vid slutet valde hon att ta leksaken och inte godiset först!!! Så jag kunde belöna henne med godiset för at hon tog leksaken. Nu blev det rörigt.

De två andra spåren var lite längre och med en liten böj (sväng), hon var så duktig på båda de andra spåren!!! Lilla bebben, jag fick i alla fall tipset att inte spåra för mycket nu så jag inte tar bort hennes spårglädje så det blir kanske en gång i veckan eller liknande framöver.

Sur Cleo fick också ett spår, men det regnade när jag skulle gå det med henne så hon ville inte ens gå frammåt... Jag fick i stort sett fösa henne framför mig. Ja ja hon blev ju glad när jag föste fram henne till sina apporter i alla fall. Lydnaden kändes lite hattig i ag men det var nog mestadels för att jag inte riktigt har bestämt mig när det gäller vissa saker hur jag vill träna in de. Om jag vill träna med klickern eller mer traditionelt eller kanske ett litet mellanting.

image108

Jessica får instruktioner av Lena

image109

Yoga övar fotpossition!

image110

Så ska det se ut ju!

image111

Galning
image112

Annica och Nalaa får instruktioner!

image113

Seriöst att träna på i detta väder!!! Men vad är det man säger, inget dåligt väder bara fel kläder?

Hoppas på bättre väder i morgon så kanske det kan finnas en möjlighet till lite me kort! Just nu ligger Yoga och ladar inför morgondagen. det står uppletande och lydnad på schemat! Ska bli kul! Nu måste jag slagga! Baj!

Kommentarer
Postat av: Madde

KUL med läger!! Hoppas att ni hade lite bra väder iaf:-)) Och att ni fick lite nyinspiration inför hösten!
Kram Madde

2007-07-08 @ 10:23:59
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Maja & Selma

Hej! Hittade länk till din sida och var ju tvungen att titta in! Guud va kul med läger, det hade jag och Selma velat vara med på! Hoppas att det var kul och att ni fick lära er massor av nytt. Såg himla fint ut på bilderna i alla fall, vovvisarna verkade jobba hårt. O ni också såklart:) Hoppas vi ses snart igen och tack för senast!
Kram/Maja

2007-07-15 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0