Sommar!

Börjar med lite bilder på Tindra och Vicktoria, Tindra är Kims brorsdotter och Viktoria är Kims svägerska blire va!?!

image114

Tindra och Viktoria !

image115

Vilken liten bus!

Efter en vecka semester här hemma bar det av till Kroatien! Phiip kom och hämtade mig och Kim hemma eftersom vi inte ville ha någon bil stående i stan vilket viade sig vara smart då Philips bil inte var helt hel när han kom hem...  Vi åt tacco och godisoch kollade på film. Sen åkte jag och Kim till Årsta och sov.

Min pappa kom och hämtade oss typ mitt i natten(typ 03:30) för att köra oss til arlanda. Väl framme åt vi ite frukost och sen bar det av mot split. Efter lite krångel med bussen och båten var vi äntligen framme! Jure kom och hämtade oss vid båten! Superhungriga och trötta åt vi ite mat på torget och sen instalerade vi oss på rummet!

image116
image117
image118
image119

Bilderna är tagna från våran balkong från vänster till höger!

image120

Bilden är tagen rakt fram från våran balkong! VILKEN UTSIKT!

Måste säga att Kroatien överaskade possitivt många gånger om, så himland vackert och härligt vatten varmt och skönt! Frächt och rent överallt.  Det ska vi tacka Jures pappa för för han är typ ansvarig för hea Hvars renhålning tror jag??? Kan ha misupfattat det men rent och fint e det i alla fall!

image121

Vid den här strandbaren hängde vi nästan hela dagarna, det enda man palla i värmen!

image122

Blekfisen jag solar!

image123

Vi har fortfarande inte direkt fått någon färg!

image124

Camilla och Jure! Camilla blir ju brun direkt! FUSK!

image125

En annan liten ö som vi besökte en dag!

image126

Jag, Camilla och Lisa! 

image127

En av kvällarna åkte vi upp till en restaurang som ligger på ett berg, detta var utsikten under måltiden! 

image128

Nu börjar vi få norman hudfärg igen! Efter ett regnit sverige! (Inte camilla hon börjag bli neger!!!) (Jag e bara avis)

Fler bilder en så blire inte! Men härligt var det och vi kommer igen!

Nu ska jag ut med vovarna, vi har varit och spårat i dag i ottan, lite lydnad och uppletande blev det också men bara för Yoga och Cleo. Just nu är Qarma pigg och gad att träna, jag hoppas på att det håller i sig och snart r det dax för kastreringen också :-( gillar inte att lämna in de på opperation, vet att det kommer gå bra men endå.

Qarmisen gick jätte bra på spåret förutom i mitten då glömde hon bort sig en stund och var mest ute på promenad, hon följde spåret men missade två pinnar på mitten, men med mer spår träning kommer detta bli toppen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma Willblad

Skönt att ni såg att jag inte försökte döda valpen avsiktligt... hmmmm han tittar snett på apporten för tillfället på träning.. undrar varför? känner mig usel...
Vad är det för ny stjärna du har skaffat?

2007-07-29 @ 22:42:01
Postat av: Helena

Härligt! Jag vill oxå åka utomlands! Vädret här hemma har varit sådär den här sommaren ju.. :(
hehe.. Jag, Jill har blivit större men ändå inte så att jag kan säga att hon e "stor" nu.. *S* Kommer blir en liten tös av henne verkar det som. =)
Vet inte om jag ska gå slyngelkursen för Carina.. Får se lite längre fram.. Ska du gå?
Ha det så bra du med! =)

2007-07-29 @ 23:06:39
URL: http://helenaholm.blogg.se
Postat av: Karin

Hallå?? Jag har juh glömt och kommenterat detta inlägg!! Trodde jag hade gjort det *senil* Alltså.. UNDERBARA bilder! Blir sugen på att åka utomlands jag me!! När åker vi?? *blink blink* För du bjuder va?? Men nu e det dags att uppdatera igen!!! puss

2007-08-03 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0