Jippie jihu!

image223

Naala och Yoga

Jag och Yoga kom med på kursen!!! Vi fick mail om det i går. Plus att jag har hittat lite andra kurser som jag vill gå under 2008. Alltid roligt att ha lite planer och saker på g.

Nästa hundhändelse är My Dog i göteborg, då Yoga ska stälas ut.

Nu ska jag bara njuta av att vi kom med på kursen, sen kan det nog bli att jag får sätta fart med träningen då de andra har ett gansk stort försprång. De är nämigen en "fortsätmimgskurs" de har redan gått en termin under hösten, vi har ju också tränat men inte orgiserat. Ja ja det går nog bra!

Kommentarer
Postat av: Maja & Selma

Kul att du kom med! Om det var nackakursen du kom med på alltså...:-) Vilket som så är jag helt säker på att du kommer att vara minst lika bra som alla andra!

2007-12-29 @ 17:26:11
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Madde

Det är sååå kul att se Naala o Yoga bredvid varanndra ha ha..Inez o Ella det kan inte bli mer likt..!
Gott Nytt super skoj År önskar vi er :-))

2007-12-29 @ 18:37:50
URL: http://www.dobvoyage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0