Höstens schema

Har planerat in lite kurser under hösten och tänkte tipsa andra om de här!

Slyngel kurs för Carina Persson tisdagar börjar den 4/9

Konsentrations kurs för Eva Bodfält torsdagen den 11/10

Ev, klicker helg med Eva Bodfält den 27-28/10 har inte anmält mig en men överväger det.

Spår uppletande Madde Dahlgren och Madde Daleo 3-4/11

Ska gå som åskådare på Eva Bodfälts retriverkurs 1-2/9

Sen är det såklart vanlig träning också men för det har jag inga bestämda datum!!!

Någon som vill hänga på!?!?!?!?!  Eller några förslag på någon annan rolig kurs?

Carinas kurs kommer störa mina träningar på södertälje bk men så får det bli ett tag framöver nu.

Kommentarer
Postat av: Madde

Super skoj med kurs:-)) Jag ska iväg 2 dagar nu till Kenth o Niina Svartberg med Ella!! Tänkte köra elit lydnads momenten som inte sitter ännu!! Ska bli skoj!
Men slyngel kurs....Hallå!? Världens mest väluppfostrade dobbis ha ha..Neeej Sikta mot Stjärnorna borde det vara he he..
Kram

2007-08-20 @ 20:44:46
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Emma & Pyrrah

Hej hopp..
Ska gå på IPO-läger i Örebro för Fredrik Bjurklint 1-2 september ;) rekommenderat läger... Ska även gå ett skydd/spårläger i slutet på september i Bagarmossen. Annars håller jag själv VÄLDIGT roliga kurser i agility (valp/grund/tävling)...

2007-08-20 @ 23:44:10
URL: http://www.freaklechics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0