Döm inte hunden efter håren...

Jag brukar surfa runt lite på favvo sidorna när jag är uttråkad och surfade just in på www.klickerklok.se och säger bara en sak, HUR SÖT ÄR DERAS NYA VOFF??? Jag dör, 11 veckor och redan så duktig också. Ibland blir jag avis på folk som både är så duktiga på att träna och som har både tiden och energin och angagemanget att få till träningen så bra. Tänk va mycket snabbare det går då. Går ni in på sidan så kolla in filmerna på Pi, den när hon är 11 veckor är bara såååå bra. Gu vilken duktig liten plutt. De som någon gång sagt att settrar är korkade säger jag bara en sak till, ÄT UPP DET! Allt handlar i slutändan om den som håller i spakarna. Så nästa gång jag tycker att min inlärning/ träning inte går tillräkligt fort så är det bara att tänka om och tänka rätt!!! Hehe! 

Så har ni en stund över rekomenderar jag varmt Fannys sidor, i daqboken kan man läsa om hennes träningstillfällen och tankar kring detta. Vist jobbar hon men klicker men även om man själv inte väljer att göra det så är tycker jag att andras tankar är intressanta.

Nog för nu!

Kommentarer
Postat av: Maja & Selma

Hej hopp! Ville skriva i din gästbok, men hittade ingen så jag kommenterar inlägget istället;-) Vill åka o titta i butiken i veckan som kommer, jobbar du då eller? Är så vansinnigt roligt att köpa nya prylar Selma inte behöver...he he he. Ser på bilderna att Yoga är lika söt som vanligt, hon är både min och min mammas lilla favvo efter det att hon låg o sötade sig på gräset i Örebro. Ja, favvo efter selma då förstås:-)
Kul att det går bra på träningen, Selma är depp just nu men jag antar att det går över om ett par veckor eller så... Blev så efter andra löpet. Därför har vi legat lågt med träningen, men snart så drar höstens kurser igång då har vi inte tid att ligga och deppa!
Kram Kram,
Maja&Selma

2007-08-17 @ 11:23:46
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0