Ändringar i schemat

1-2 september blir det kantarellsök i stället. Har aldrig gått någon sådan kurs tidigare så det ska bli kul, har självklart (stor tänkarn) lite tankar om hur jag skulle kunna lära in det redan men det ska bli kul att få bra grund tips.

I helgen är det debut för Yoga i ringen!!! Spännande raport kommer efter helgen. Qarma ska också ställas och jag hoppas på att hon visar sig från sin bästa sida för nu e det dax för lite rosetter!!!

Inget nytt annars förutom att jag numer jobbar på cafet 10-14 pust... I tisdags hade vi kassarekord! Tror jag hade minst tio pers i kön hela tiden. Så nu under en period kommer jag vara tröttare en vanligt :(  Kommer i varge fall få en extra sovmorgon i veckan och det e jag tacksam för specielt när det blir mörkare på kvällarna också.

Klickerkursen är nu inbokad och anmäld så det kommer vara massa roliga och spännande kurser under hösten!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0