Vi har åkt bil!

När vi hämtade Yoga "sjöng" hon ju nästan hela vägen hem så när jag lovat att hämta Ida i Huddinge (det tar ca 10 min hemmifrån) Var jag lite orolig över hur det skulle gå, bestämde i alla fall att ja inte skulle ha henne där bak utan att hon skulle få sitta fram med mig. Det var nog ett bra val för lite läskigt var det ju allt att sitta i den stooora skramliga bussen. Jag har en buss med burar i som vi använder när vi kör dagishundarna till skogen. Men det gick bra pep bara någon gång men inga tarsan vrål i alla fall!

Ida har en liten blandraskille som heter Valter och det är Cleos kille. Han är blandning mellan Chihuahua och Malteser. Vill ni se mer av Valter kan ni besöka hans hemsida. www.valter.webb.se

Nu ska vi försöka oss på skogen med valp i rygga igen, kan ju avslöja att jag är lite öm i ryggen efter att ryggsäcken skavt mot mig hon väger endel det lilla djuret! Jag raporterar sen hur det gick det är i alla fall superväder i dag nästan 20 grader varmt!

Här kommer en bild på våran ena katt Cilla!

image10
                                                                 
Cilla


 


Kommentarer
Postat av: Karin

Va fint du har gjort här nu!!!

2007-04-13 @ 15:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0