Tjejhelg!

Igår lördag åkte jag in till stan och hämtade tjejrna. Camilla, Susanne och Lisa. Camillas hund Trasan också henne får jag inte glömma. Kim är i norrtälje hos sina gamla killkompisar. Så här hemma har det bara varit tjejer förutom Nisse dåra.  Senare på kvällen kom Annica hit också med sin hund Naala. Hon kommer från samma kennel som yoga fast hon har en annan mamma. Vi spelade spel och åt grillat. Det mysigaste med tjejkväll är nästan morgonen tycker jag. Man går upp och gör i ordning frukost. Snart kommer Kim hem och han har fått order om att köpa med sig hamburgare till lunch. Nästa vecka ska jag lämna in min kamera som vägrar att fungera och hoppas att de fixare den fort.

Hare!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tackar tackar!! =)
Känns verkligen jätte kul!

Nu får du ta tag i det där med agilityn med lilla Cleo du med! :) Det är ju sååå roligt!
Så att du oxå får hem en buckla menar jag! =P

2007-04-30 @ 21:05:22
URL: http://helenaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0