Saccosäck och första doppet för i år!

När vi flyttade hit köpte vi en saccosäck, ja vet det låter lite ute med saccosäckar men den här e fin! Den är i beiget manchetster tyg och har en lite ficka som på ett par byxor, ja ja nog om säcken det jag skulle komma fram till var att våra katter var lite dissorienterade när vi flyttade och bestämde sig för att använda den som toalätt... Min fina nya saccosäck, vi tömde ut inehållet och tvättade tyget men glömde sedan bort den. Tog fram den i går och fylde den med kulor, vilken succè. Cleo hopadde direkt upp i den och "grävde" ett hål där hon sedan låg nästan hela kvällen, sen var det Yogas tur hon fan det lite svårt att röra sig i den men mysigt va det. I morse bestämde sig Qarma för att använda den på rätt sett så hon satte sig på den bara med rumpan. Efter en stund la hon sig såg jätte roligt ut eftersom rumpan hamnade högre en framkroppen...

image40

Q!


image41

Q!


image42

Vår bild!


image43

image45

Lite svårare att fånga denna lilla dam på bild


image44

Cleo gör sig alltid bra på bild hehe!!!

Qarma den lilla sälen fick sitt första dopp för i år! Henne behöver man verkligen inte sim träna hon är i själv och simmar bara för simmandets skull! Jag hoppas att Yoga också kommer gilla vatten det är ju så himlans bra motion. Qarma är ju näst intill galen i vatten så om det smittar blir jag glad sen vet jag att Yogas mamma också är en vatten hund! Här kommer lite bilder på Qarmas första dopp för i år!

image46

Plask!


image47

Är det en säl?


image48

Nepp det va en Qarma!

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Gud va söta kort!!! Din kamera e riktigt bra!!! Hoppas Falcon oxå blir vattentokig!!! Puss

2007-04-25 @ 16:34:55
Postat av: Ida & Valter

Hejsan svejsan. Hoppas ni mår bra i det fina vädret som var idag. Valter har fått en snygg sommarfrilla nu =). ses snart. Kram

2007-04-25 @ 20:34:12
URL: http://.valter.webb.se
Postat av: Helena

Hallå där!
Va kul att du hittade till min blogg! =)
Ja, agility e fantastisk roligt! Tycker verkligen att du ska satsa lite på det med C, hon e ju som ämnad för det! ;)

2007-04-25 @ 21:59:34
URL: http://helenaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0